MERLIN VAN RIE

Compassie in communicatie

Webinar: Omgaan met tegenspraak, klantbezwaren en (lastig) gedrag.

null

Gehouden op 14 september 2022

Onderwerpen uit het webinar terugzien?

In de BNI omgeving kun je het complete webinar van 14 september 2022 terugzien.

Hierin behandelde ik de volgende onderwerpen:

Omgaan met (lastige) klanten

Omgaan met tegenspraak en klantbezwaren


Wanneer je gericht per onderwerp wilt terug kijken, bied ik je het volgende:

Je kunt een gratis account aanmaken in mijn leeromgeving.

Zowel op mobiel als op onderwerp kun je onderwerpen terugkijken! Wel zo prettig!

Ik doe nog méér natuurlijk... zie de video

Wil je een online '1op1' doen? Dat kan uiteraard óók! Ik ontmoet je graag in een VIP-sessie!

Boek die rechtstreeks in mijn agenda! Kies een dag en plan een tijd van 30 minuten.

Cadeautje...

Hoe kun je mensen aan boord houden? Hoe spreek je je waardering uit naar je collega, een kennis, een vriend en ja.... óók je geliefde!

Wat helpt is om op een onvoorwaardelijke manier de ander op een (welverdiend) voetstuk zetten.Met maximaal effect!

'Omhelzen met woorden' is een praktisch e-book met een aantal stappen en inzichten om je de mooiste complimenten te laten geven. Lees de persoonlijke ervaring van een bedrijfsarts hieronder!

Dus ga het ook doen en sta versteld van de reacties!

Het e-book... nog gratis ook!

OMW
Het gratis boek 'Omhelzen met woorden' is zéér waardevol en behulpzaam om elkaar nóg beter te kunnen waarderen. Eigenlijk een heel belángrijke tool en álles behalve zweverig. Zelfs voor een ratio-man als ik! Ik raad het iedereen aan!
Erik Schut, bedrijfsarts Arbo Unie