Omgaan met lastig gedrag, tegenspraak en klantbezwaren

Door slim in te spelen op gedrag wordt je succesvoller dan voorheen!

Door zelf autoriteit te worden in communicatie!

Open training


8,6

Gemiddelde score

98%

Beveelt aan!

97%

Zegt: direct toepasbaar!

'Dát is pas een rapportcijfer!'

... zei één van de deelnemers. Méér dan 200 mensen online bij het introductie webinar van 'Omgaan met tegenspraak, klantbezwaren en (lastig) gedrag'. Na de eindpoll kreeg ik rode oren van alle reacties! Zie blauwe strepen in de poll hiernaast en de klinkende scores.
Meer succesverhalen

Opzet van de training

In de training ga je uit van je eigen praktijk.

Je leert niets áf... Je leert alleen bij! Is makkelijker en effectiever.


We werken in blokken online en offline.

Ná een deel online uitleg ga je zelf offline aan de slag voor uitwerking.

Daarna komen we online weer bij elkaar voor het resultaat en het volgende stuk.


Aan het einde van de dag heb je het volgende bereikt:

  • Je kent je eigen gedragsstijl en weet die nóg bewuster in te zetten.
  • Je kunt effectief inspelen op lastig gedrag: is fun en géén issue meer!
  • Je hebt kennis van de methode hoe je tegenspraak van de ander aan kunt gaan.
  • Al je klantbezwaren in kaart: ze zijn beantwoord, uitgewerkt en klaar om in de praktijk toe te passen.


Om je persoonlijke doelstelling te bereiken, krijg je de best gerichte aandacht. Die komt van de deelnemrers en de trainer. Tenzij je dit anders wenst.

De grootte van de groep is maximaal 12 personen, dus leren ván en mét elkaar.

Wat ga je leren?

Sociale stijlen uitgelegd: Dominant, Afstandelijk, Sociaal gedrag belicht. Wat zijn kenmerken? Waar komt dat gedrag vandaan?

Welk effect heeft D.A.S.-gedrag op jou? Waar sla je op aan en wat zijn jouw uitdagingen om er effectief mee om te gaan? Oefenen met de 3 stijlen. Zelfonderzoek.
Hoe vraag je om de order? Welke zijn effectief en het meest succesvol bij de drie sociale stijlen? Oefenen, vooral op jouw uitdaging.

Met welke bezwaren krijg jij zelf het meest te maken? Je maakt zelf een inventarisatie van alle klantbezwaren die jij in jouw praktijk krijgt.

Methode uitleg en toepassing van Blis®. Alle klantbezwaren verwerken in de methode, bespreken en dan oefenen met elkaar.

Wat je óók nog leert...

Klanten begrénzen!!!

Klanten willen vaak het onderste uit de kan! Soms kán dat gewoonweg niet. Je leert in deze training op een professionele wijze de klant te begrenzen.

Blis® als gúnfactor-tool

Wanneer je eenmaal de kracht van Blis® ervaart, leer je op welke wijze je het ook op andere momenten succesvol kunt inzetten.

Online training 'Omgaan met lastig gedrag, tegenspraak en klantbezwaren'

Datum: do. 6 april 2023 van 9.00-17.00 uur

Online training met/door Merlin van Rie


Na inschrijving neem ik persoonlijk contact op met je omtrent je eigen doelstellingen.

Pas wanneer je definitief aangeeft bij de training te willen zijn, ontvang je een factuur.


Groepsgrootte

Om iedere deelnemer voldoende aandacht te geven, houd ik de groepen bewust klein. Er is dus plaats voor slechts 12 deelnemers.


Vol = vol!

279,- excl btw

Pik mee als voorbeeld

Stel de klant zegt tegen jou: "Ik vind het te duur!"

Wat iligt voor de hand? 'korting' of 'een goed aanbod'?

Reageer met een zin waarin de woorden 'goed aanbod' in voorkomt, zoals: "U wilt graag een goed aanbod."

De klant kán niet anders dan 'Ja' zeggen. Iederéén wil namelijk een goed aanbod! Zelfs déze klant! Dat ligt voor de hand natuurlijk.

En hoe toevallig! Jij hebt een goed aanbod!

Laat horen dat je dat begrijpt. Doe vervolgens dat wat je altijd al doet. Niets anders! 

And that is it!


Alleen al met déze super eenvoudige toevoeging worden verbeteringen behaald. Kun je nagaan wanneer je dit doet met álle bezwaren!

Honderden zijn je al voorgegaan

 Raymond (fiscalist)

Blis... goede methode! Dank daarvoor.

Chris Mettepenningen
Goede training, waar je direct mee aan de slag kan! Top Merlin en bedankt
Kristel
Eén van de weinige goede trainingen! Zo mogen er wel meer gegeven worden!
Tom van Frausum
Deze training mocht gerust langer dan gepland duren!

Ervaringen van daarná uit de praktijk

Zodra je het door hebt, werkt het heel prettig en merk je duidelijk dat klanten er goed op reageren.

Vanessa van Vaardegem - Rabobank

Je hebt direct een beter contact met de klant! Bezwaren weerleggen is eenvoudig geworden!

Frits Louwerse - Harmonyfs

Ik Blis me helemaal scheel, want het werkt zó ontzettend goed!! Het is zó makkelijk scoren!!

Bas van Riet - Dutch Training Professionals

Liever een InCompany training?

InCompany trainingen worden toegespitst op de praktijk van de betreffende organisatie.

Ook interventies omtrent effectieve samenwerking in teams is een optie.

Heel inzichtelijk en waardevol voor zowel deelnemers als management!

Zeker omdat de methodiek gevalideerd is en op wetenschap gestoeld!

Reacties op Blis® InCompany traject

"Beste sales prestatie óóit!"

Jan Louwris, Sales director bij zakelijk dienstverlener Experian Marketing Services, heeft door de specifieke niche-aanpak & individuele begeleiding met z'n verkopers het beste omzetjaar óóit gedraaid! En dat is nog maar één manier om Blis® in te zetten!


Zie bijgaande video wat hij te zeggen heeft.

Kees over Blis

"Resultaatverdubbeling"

Kees van Bekkum, voormaling Operationeel Directeur bij Harmony Financial Services, schrijft in het voorwoord van mijn boek: 'Ga toch blissen, man!':

"Klantbezwaren kunnen erg frustreren. Met de gesprekstechniek 'Blis® is een geweldige methodiek ontstaan met een dito resultaat. Het aantal verkopen verdubbelde in veel winkels! Niet alleen de verkoop van ónze dienst steeg enorm, ook de bijverkoop in zijn algemeenheid steeg!


Laat je verrassen door Blis®. Je krijgt er geen minuut spijt van!"

Terug naar top