De 'NEE' van de klant.
'Ja maar...' werkt niet meer.
En je standaard trucjes zijn snel te doorzichtig...
Het kost je omzet en conversie.
Tot wel 60%!
Heb je je dat ooit gerealiseerd?
Iedere klant is kritisch
'Ja maar...' werkt niet meer.
En je standaard trucjes zijn snel te doorzichtig...
Het kost je omzet en conversie.
Tot wel 60%!
Heb je je dat ooit gerealiseerd?
Klantbezwaren betekent voor velen: woordenstrijd!
Maar meestal geldt:
Discussie gewonnen = klant kwijt!
Geen enkele klant laat zich meer de les lezen!
En dat weet je.
Anders luisteren maakt dat je ook andere dingen hoort van de klant.
Dit talent zit van nature al in je.
Het is je helaas ooit afgeleerd. Het is je verboden.
Dus heb je het nooit meer ingezet.
Onterecht!
Ik heb het over het doen van aannames!
Huh?
1. Ja! Maak gebruik van je eigen natuurtalent.
2. En leer van mij hóe je die verwoordt richting klant.
En zie je conversie stijgen!
Weten hoe?
Effectief omgaan met klantbezwaren
Wat je leert:
Ik leer jou mijn bewezen methode die gegarandeerd je kansen vergroot!
In één dag master in communicatie.
Af van die vervelende klantbezwaren! Voor altijd!
Reserveer je plek! Maximaal 12 deelnemers!
Werkvorm met afwisseling:
* De tijd voor offline uitwerking opdrachten is ruim voldoende. Er is daarom ook gelegenheid voor individuele aandacht, mocht daar behoefte aan zijn.
Zodra je het door hebt, werkt het heel prettig en merk je duidelijk dat klanten er goed op reageren.
Vanessa van Vaardegem - Rabobank
Je hebt direct een beter contact met de klant! Bezwaren weerleggen is veel eenvoudig geworden!
Frits Louwerse - Harmonyfs
Ik Blis me helemaal scheel, want het werkt zó ontzettend goed!! Het is zó makkelijk scoren!!
Bas van Riet - Dutch Training Professionals
Stel de klant zegt tegen jou: "Ik vind het te duur!"
Reageer dan eens met: "De béste deal... dáár gaat het u om!"
Ervaar vervolgens wat er gebeurt tussen jou en de klant.
Tijdens de masterclass leg ik je het geheim uit waarom dit zo goed werkt!
"Beste sales prestatie óóit!"
Jan Louwris, Sales director bij zakelijk dienstverlener Experian Marketing Services, heeft door de specifieke niche-aanpak & individuele begeleiding met z'n verkopers het beste omzetjaar óóit gedraaid! En dat is nog maar één manier om Blis® in te zetten!
Zie bijgaande video wat hij te zeggen heeft.
Kees van Bekkum, voormaling Operationeel Directeur bij Harmony Financial Services, schrijft in het voorwoord van mijn boek: 'Ga toch blissen, man!':
"Klantbezwaren kunnen erg frustreren. Met de gesprekstechniek 'Blis® is een geweldige methodiek ontstaan met een dito resultaat. Het aantal verkopen verdubbelde in veel winkels! Niet alleen de verkoop van ónze dienst steeg enorm, ook de bijverkoop in zijn algemeenheid steeg!
Laat je verrassen door Blis®. Je krijgt er geen minuut spijt van!"