Klanten klagen over 'te duur', willen korting of stellen hun beslissing uit.
Door succesvol op bezwaren te reageren, verhoog je direct je resultaat!
De klant wil vaak veel meer dan kan, terwijl jij vastzit aan procedures. Die heb je te volgen.
Leer hoe je als dienstverlener met tegenspraak omgaat!
De patiënt wil de beste zorg, zoekt zekerheid en geruststelling. En kan ook veeleisend zijn.
Leer hoe je als zorgverlener hiermee om gaat!
Whooz Experian
De Blis® methode leidde tot verdubbeling van de verkopen en een heuse transformatie bij het winkelpersoneel!
CS-medewerkers die duidelijk meer plezier kregen in wat zij deden!
Dus waarom niet? Na drie weken schrijven was het klaar en heb ik het laten vormgeven en drukken. Inmiddels zijn zo'n 2500 stuks bij deelnemers terecht gekomen.
'Ik zie het je vertellen!' was de reactie van Edwin Renken van Harmony. 'Alsof je voor de groep staat.'