Tegenspraak en (klant)bezwaren

Je zal er maar mee te maken krijgen!

Doelgroepen

Commercie

Klanten klagen over 'te duur', willen korting of stellen hun beslissing uit.

Door succesvol op bezwaren te reageren, verhoog je direct je resultaat!

Bezwaarbehandeling

Dienstverlening

 De klant wil vaak veel meer dan kan, terwijl jij vastzit aan procedures. Die heb je te volgen.

Leer hoe je als dienstverlener met tegenspraak omgaat!

Kinderopvang

Ouders worden steeds kritischer en  stellen steeds hogere eisen.
Elkaar als collega's aanspreken, is ook vaak lastig. Leer hier wat jou kan helpen.

Zorg

De patiënt wil de beste zorg, zoekt zekerheid en geruststelling. En kan ook veeleisend zijn. 

Leer hoe je als zorgverlener hiermee om gaat!

Klanten boeken succes! Jij ook?

"We hebben als team het beste omzetjaar ooit in de geschiedenis van Experian Marketing Services NL gedraaid! Blisworks kwam als een geschenk op mijn pad. Ik raad het iedereen aan!"
Jan Louwris

Whooz Experian

De Blis® methode leidde tot verdubbeling van de verkopen en een heuse transformatie bij het winkelpersoneel!

CS-medewerkers die duidelijk meer plezier kregen in wat zij deden!

Kees van Bekkum Harmony
Mijn mening is dat ieder support team dat onder hoge druk staat door de continu sterk veranderende omstandigheden geholpen is met een inspirerende sessie van Merlin (Blisworks).
Anthony Cassano ASML (Austin Texas)
De kracht ligt voor mij in de eenvoud van Blis®. Eigenlijk had je het zelf kunnen verzinnen... Zodra je het door hebt, werkt het heel prettig en merk je duidelijk dat klanten er goed op reageren.
Vanessa van Vaardegem Rabobank

Ga toch blissen, man!

Als eerste ontstond de methode. Daarna volgde een boek over Blis®. Want Kees van Bekkum van Harmony Financial Services (zie recensie hierboven) had me aangegeven dat het op basis van de commerciële successen heel verstandig zou zijn om de methodiek op te schrijven. In boekvorm. 

Dus waarom niet? Na drie weken schrijven was het klaar en heb ik het laten vormgeven en drukken. Inmiddels zijn zo'n 2500 stuks bij deelnemers terecht gekomen. 

'Ik zie het je vertellen!' was de reactie van Edwin Renken van Harmony. 'Alsof je voor de groep staat.'

Ga toch blissen